برگزاری جلسه پیگیری و رفع مشکلات روستاهای حمیدیه

دومین جلسه بررسی و رفع مشکلات بخش مرکزی و گمبوعه حمیدیه با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دومین جلسه بررسی و رفع مشکلات بخش مرکزی و گمبوعه در شهرستان حمیدیه با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات و اعضای شورای 2 بخش این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در روستاها گفت: مسئولان ادارات نسبت به رسیدگی و پیگیری امور و ارائه راهکارهای مناسب جهت برطرف نمودن مشکلات موجود از طریق حضور در روستاها و ارتباط مستقیم با مردم، برگزاری جلسات ماهانه و مستمر با هماهنگی بخشداران و شوراهای بخش اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات روستاهای حمیدیه باید در رأس فعالیت های روسای ادارات قرار گیرد، بیان داشت: در امور توسعه ای نباید از نقش و اهمیت روستاها کاسته شود و برای برطرف کردن مشکلات روستاها باید با وحدت و تعامل گام برداریم و نظارت دقیقی بر فعالیت های در دست اقدام صورت گیرد.

گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، روئسای شوراهای بخش در خصوص مشکلات موجود در حوزه راه های مواصلاتی، کشاورزی، آب شرب روستایی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و  غیره مطالبی را بیان نموده و خواستار رسیدگی و پیگیری جهت برطرف مشکلات فوق الذکر شدند.

انتهای پیام/گ

مسئولان پیگیر مشکلات مناطق روستایی باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.