افزایش موارد مثبت و فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت : افزایش موارد مثبت و فوتی‌های ناشی از ابتلا به بیماری ویروسی کرونا در این شهرستان نگران کننده است و ضرورت دارد مردم به طور جدی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شاپور جهانی رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت : وضعیت این شهرستان در زمینه ابتلا به کرونا قرمز است و با افزایش موارد ابتلا از ابتدای شیوع این بیماری ویروسی تعداد مبتلایان به سه تن و فوتی‌ها به ۲۳ تن رسیده است.

او گفت : راه قطع زنجیره ابتلا به بیماری کرونا، استفاده از ماسک از خانه تا خانه، رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی است از این رو از عموم مردم می‌خواهیم تا توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به کاهش بیماری کرونا کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب، کمرنگ شدن هریک از موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی را موجب افزایش شیوع ویروس در سطح شهرستان عنوان کرد.

او افزود: با تمهیدات اتخاذ شده در ستاد کرونای شهرستان محدودیت‌های لازم نظیر حذف مراسمات، ممنوعیت هرگونه اجتماع، بستن ورودی مزارستان اعمال شده است.

 جهانی برنامه گندزدایی نقاط آسیب پذیر، ناوگان حمل و نقل عمومی، تشدید کنترل موارد بهداشتی از جمله اقدام‌های مهم و اضطراری برای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان عنوان کرد که در دست پیگیری و اقدام است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.