توزیع ۶۰۰ سبد کالا بین مددجویان مناطق محروم کرمان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، به همت خیران ایرانی مقیم اتریش در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، ۶۰۰ سبد کالا بین مددجویان مناطق محروم این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به همکاری خوب خیران ایرانی خارج از کشور با این نهاد در کمک به مددجویان به‌ویژه مددجویان ساکن در مناطق محروم گفت: به همت خیران ایرانی مقیم اتریش، از ابتدای امسال تاکنون، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا، حدود ۶۰۰ سبد کالا تهیه و بین مددجویان ساکن در مناطق محرومِ تحت حمایت این نهاد، ازجمله ذهکلوت از توابع قلعه گنج توزیع شده است.

او با قدردانی از همکاری خوب خیران به‌ویژه مجمع خیران ایرانی مقیم اتریش با این نهاد در کمک به خانوار‌های ایتام و نیازمند افزود: مجمع خیران ایرانی مقیم اتریش، حمایت ۱۷ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده دارد و ماهانه کمک‌هایی به‌صورت نقدی و غیر نقدی به این ایتام پرداخت می‌کند.

صادقی تصریح کرد: هم‌اکنون ۹۴ حامی خارج از کشور، حمایت ۳۲۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده ‌دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار