کمک ۲ میلیارد ریالی خیر محلاتی به نیازمندان

خیر محلاتی ۲۰۰ بسته معیشتی و حمایتی به نیازمندان کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خیر اهل روستای خورهه شهرستان محلات در سومین مرحله از کمک مومنانه ۲۰۰ بسته حمایتی به نیازمندان روستای خورهه کمک کرد.

ارزش هربسته معیشتی ۱۰ میلیون ریال است و در مجموع ۲ میلیارد ریال کمک مومنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیردر زمینه ویروس کرونا در روستای خورهه شهرستان محلات توزیع شد.

این کمک‌ها در مراسمی با حضور حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان محلات وحاج رحیم رضی خیر محلاتی رونمایی شد تا بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع شود.

این خیر همچنین در دوران شروع ویروس کرونا تعداد هزار و۲۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی، دستکش و موارد بهداشتی دیگر طی دو مرحله تهیه و در بین کلیه اهالی روستای خورهه و روستا‌های همجوار توزیع کرده است.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه رونمایی از بسته‌های حمایتی در روستای خورهه محلات در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در مجموع در شهرستان‌های محلات و دلیجان یک همدلی و مواسات بی‌نظیری را در حوزه کمک مومنانه شاهد بودیم.

حجت الاسلام سلیمی افزود: تاکنون در شهرستان محلات بیش از ۷ هزار بسته کمک مومنانه توزیع شده و در دلیجان هم چیزی نزدیک به همین تعداد توزیع شده است.

او اضافه کرد: با روحیه‌ای که در مردم این دو شهرستان سراغ داریم توقع این است که انشاالله این کمک و این مواسات ادامه پیدا کند و به دست نیازمندان ارجمندی که امروز به دلیل شرایط سخت اقتصادی، تحریم‌ها، سوء تدبیر‌ها و کرونا ایجاد شده برسد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.