دونده تیم دو و میدانی سپاهان:

عملکردم در لیگ دو و میدانی راضی کننده بود

حمید رضا زور آوند گفت: با وجود اینکه تمرین نکردم، اما عملکردم در لیگ دو و میدانی رضایت بخش بود.

عملکردم در لیگ دو و میدانی راضی کننده بود/ رئیس جدید دو و میدانی باید دلسوز باشدحمید رضا زورآوند دونده تیم دو و میدانی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکردش در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: من در ۱۰ کیلومتر پیاده روی مقام اول را در لیگ دو و میدانی به دست آوردم. همچنین از فدراسیون دو و میدانی تشکر می‌کنم که مسابقات را با وجود شرایط کرونایی برگزار کرد.

او ادامه داد: خیلی ورزشکاران در این شرایط کرونایی نتوانستند به خوبی تمرین کنند. البته سطح دو و میدانی ایران بالا است و این امکان وجود دارد که رکورد‌های بهتری را بزنیم.

زورآوند گفت: من به خاطر شرایط کرونایی زیاد تمرین نکردم، اما عملکردم راضی کننده بود. خوشحالم در ۳ مرحله لیگ دو و میدانی توانستم ۳ مدال طلا برای تیم سپاهان کسب کنم و مقام اول را به دست آورم و امیدوار کننده است.

دونده کشورمان درباره برنامه اش در دو و میدانی اظهار کرد: من مدتی استراحت می‌کنم و بعد از آن برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌شوم. ورودی المپیک سخت‌تر شده، اما هدفم کسب سهمیه است. البته ما ورزشکاران باید حمایت شویم و نیاز به مسابقات برون مرزی داریم. امیدوارم این موضوع در برنامه‌های فدراسیون دو و میدانی گنجانده شود تا بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم و رکورد‌های مدنظر فدراسیون را بزنیم.

او درباره اینکه توانایی کسب سهمیه المپیک دارد، گفت: کسب سهمیه المپیک سخت نیست و یک بار توانستم ورودی این رقابت‌ها را به دست آورم و برای دومین مرتبه هم می‌توانم این کار را انجام بدهم به شرطی که شرایط مهیا شود. یک ورزشکار به تنهایی نمی‌تواند موفقیت را کسب کند و لازم است که فدراسیون دو و میدانی و باشگاه حمایت کنند تا به رکورد‌های مدنظر برسیم.

زورآوند درباره قهرمانی تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی گفت: تیم سپاهان حرفه‌ای است و خوشحال هستم که با این تیم قهرمان شدم. مشفقی سرپرست سپاهان خیلی زحمت کشید و تیم خوبی را جمع و جور کرد و حقمان قهرمانی در لیگ دو و میدانی بود.

دونده کشورمان درباره انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: کسی که سکان هدایت فدراسیون را در دست می‌گیرد باید دلسوز باشد و ما را به عنوان بچه‌های خود قبول کند، چرا که عمر خود را دو و میدانی سپری کردیم. رئیس جدید حامی مالی برای دو و میدانی بیاورد و بین ورزشکاران تفاوتی قائل نشود. همچنین اعزام ورزشکاران منظم باشد و دوندگان به حق خود برسند و کمترین انتظارمان این است که از سوی فدراسیون حمایت شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار