طرح سراسری برق امید به منظور بهینه سازی مصرف برق مشترکان خانگی از آبانماه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در طرح برق امید مشترکان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم شده و بهای برق مصرفی مشترکان کم مصرف خانگی رایگان می‌شود.

احمدرضا خسروی با بیان اینکه برای هر دسته متناسب با منطقه جغرافیایی، الگوی مصرف برق تعیین شده است، هدف از اجرای این طرح را اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ سازی مصرف بهینه برق در مشترکان خانگی برشمرد.

او افزود: امید است به کمک این طرح تشویقی مشترکان پرمصرف به اصلاح الگوی مصرف ترغیب شوند و در دسته مشترکان خوش مصرف‌ها قرار گیرند و مشترکان خوش مصرف نیز با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی برق مصرفی خود به مشترکان کم مصرف بپیوندند.

خسروی گفت: در حال حاضر در استان فارس حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک خانگی وجود دارد که بر اساس اطلاعات برق مصرفی مشترکان خانگی در شرکت توزیع برق استان فارس، ۲۱ درصد از این مشترکان یعنی بیش از ۳۵۰ هزار مشترک از مزایای تخفیف ۱۰۰درصدی هزینه بهای برق مصرفی بهره‌مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ادامه داد: با اجرایی شدن طرح برق امید، دسته مصرفی برق هر خانوار در قبض‌های پیامکی و الکترونیکی مشترکان مشخص خواهد شد تا با رعایت راهکار‌های بهینه سازی، مصرف برق خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار