کشف چهره خندان دونالد ترامپ روی استیک تن ماهی

تصاویری از چهره ترامپ روی یک استیک تن ماهی که توسط زنی انگلیسی کشف شده را مشاهده می‌ کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن انگلیسی حضور چهره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در یک استیک تن ماهی کشف کرد. او توانست شباهت بین فیله ماهی و رهبر آمریکایی را  بلافاصله بعد از باز کردن استیک تن ماهی از چشم، بینی، مدل مو و ... تشخیص دهد.

 آماندا گفت: "من از وجود چهره رئیس جمهور آمریکا روی استیک تن ماهی بسیار تعجب کردم و آن را از فریزر بیرون آوردم و سپس با حیرت گفتم:" خدای من، چقدر شبیه دونالد ترامپ است.

ترامپ

آماندا ادامه داد: "بلافاصله ترامپ را دیدم، او مو‌هایی آراسته داشت، چانه او کمی از پایین بیرون زده بود، چشمان کوچکش، بینی و دهانش، و لبخند بزرگی بر لب داشت. او از حقیقت خوشحال‌تر به نظر می‌رسد. فکر می‌کنم اگر  او این تصویر را ببیند خیلی خنده دار خواهد بود."

وی افزود: "اما پس از گرفتن عکس از این تراشه، آن را در اجاق قرار دادم و با یک بشقاب برنج از آن لذت بردم" و اشاره کرد: "استیک‌های یخ زده را به قیمت ۴.۶۰ پوند از تسکو، بزرگترین فروشگاه سوپرمارکت بریتانیا در دورهام خریداری کردم. "

ترامپ

بانوی انگلیسی در آخر گفت: "من فکر می‌کردم چند ماهی منجمد خواهم داشت اما ناراحتی من اینجاست که از این چهار تا تن ماهی که خریداری کردم،  فقط همان یکی شبیه دونالد ترامپ بود و توانست مرا بخنداند."

ترامپ


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
انتقام
۲۰:۵۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
یعنی چی!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
چقد جالب بود ولی اگه تن ماهیای مارو اینجوری بزنن بالا میاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
واقعا شبیهشه
آخرین اخبار