برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس فانوس در شیراز

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری فانوس به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه باید با زبان هنر دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده و نسل جوان منتقل کنیم، گفت: به همین منظور جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری فانوس مراسم اختتامیه این جشنواره به میزبانی شهر شیراز و با رعایت اصول بهداشتی و با حضور محدود مدعوین برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه در سومین جشنواره ملی دفاع مقدس تولیدات هنری فانوس هنرمندان فارس خوش درخشیدند و استان فارس به مقام دومی این جشنواره دست یافت، افزود: با کسب این رتبه فارس به عنوان میزبان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فانوس انتخاب شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: این جشنواره در موضوعات رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مورد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی الگو‌ها و اسوه ها‌ی علمی و نماد‌های ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان، جوانان و پاسداری از دستاورد‌های دفاع مقدس، استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی مخاطب شناسی و آگاه سازی در حوزه آثار دفاع مقدس، ارزش هنر معنوی و دینی از منظر فیلم و تئاتر ایستادگی و پیروزی جبهه مقاومت را شامل می‌شد.

کوشکی تصریح کرد: آثار ارسالی نیز در حوزه‌های هنر‌های نمایشی، تئاتر صحنه ای، تئاتر خیابانی، نمایش نامه، موسیقی و سرود، تحقیق و پژوهش، هنر‌های تجسمی و سنتی، آثار رادیویی، فیلم، و بخش آزاد را شامل می‌شد که علاقه‌مندان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

کوشکی افزود: در اختتامیه این جشنواره مسئولان ارشد استانی و همچنین تعدادی از مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حضور خواهند داشت و تمامی استان‌های کشور نیز این جشنواره را به صورت ارتباط تصویری دنبال خواهند کرد و در این جشنواره شرکت می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس بیان داشت: مراسم اختتامیه این جشنواره در روز یکشنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۵ در سالن شهید رکنی صداوسیمای مرکز فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار