نامگذاری یکی از معابر تهران به نام محمدرضا شجریان قطعی شد

هاشمی درباره نامگذاری معبری به نام محمدرضا شجریان در پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: درگذشت سرآمد موسیقی ایران محمدرضا شجریان را به خانواده و دوستداران ایشان تسلیت عرض کنم، تأثیر شجریان صرفا در آواز نیست؛ وی در ابعاد مختلف موسیقی از ابداع ساز‌های جدید تا معرفی موسیقی به جهان نقش بی بدیلی را ایفا کرد. او قاری برجسته و خوشنویس و نقاشی خوش ذوق بود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: مکاتبات لازم با شهرداری تهران برای مصوبه نامگذاری خیابانی به نام محمدرضا شجریان انجام شده که امیدواریم به زودی توسط شهرداری این نامگذاری انجام شود.


بیشتر بخوانید


هاشمی تصریح کرد: امروز در صحن تذکرات زیادی داشتیم و ۷ نفر از اعضا درباره موضوعات مختلف تذکر دادند، از سه سال پیش رسیدگی به اموال واگذار شده شهرداری را مورد بررسی قرار دادیم و شهرداری را ملزم کردیم لیست اموال و دلایل واگذاری‌ها را مشخص کند که متأسفانه با تأخیر انجام شد،در این دوره بالاخره گزارش را فرستادند و این لیست به همه کمیسیون‌ها ارجاع شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: این لایحه درباره واگذاری املاک شهرداری ۷ پیوست دارد و تمامی اموال و املاک واگذار شده در آن مشخص شده است. دستور بعدی مربوط به اعتراض فرمانداری به یکی از مصوبات شورا بود که این مصوبه ذیحسابان شهرداری بود که اصلاحاتی صورت گرفت.

هاشمی همچنین درباره آخرین وضعیت نامگذاری خیابانی به نام محمدرضا شجریان، یادآور شد: یکی از مواردی که موانعی برایش ایجاد شده بود نامگذاری خیابانی به نام محمدرضا شجریان بوده که نامه‌های مذکور امضا شدند و شهرداری باید اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
شورای شهر بی خاصیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
ما هم یک خیابان بنام خودمان میخواهیم ، البته اول شورا باید سواد این را داشته باشد .. چرا
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار استاد
۱۵:۲۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
روح استاد شاد و یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
این کار درست نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
شورای شهر بجز نامگذاری خیابان کار دیگری بلد است؟
آخرین اخبار