اسکله بندر بوشهر پاسخگوی نیاز‌های روز نخواهد بود

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: اسکله کنونی بندر بوشهر پاسخگوی نیاز‌های روز نخواهد بود و توسعه بندر بوشهر لازم و ضروری است.

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با اعضای اتاق بازرگانی استان بوشهر بیان کرد: اتاق بازرگانی نقاط ضعف و قوت مشکلات اقتصادی مرد را شناسایی کنند.

او ادامه داد: اتاق بازرگانی با کمک دستگاه‌های اجرایی و استفاده از توان بخش خصوصی می‌تواند نقاط ضعف و قوت را شناسایی کند و در گره‌گشایی از مردم گام‌های موثری بردارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان بوشهر دارای پیشینه تجاری، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی است، ولی از ظرفیت‌های خدادادی این استان استفاده مناسبی نشده است.

جمیری تاکید کرد: باید تمام ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، تجارتی و دریانوردی استان بوشهر شناسایی شود و با مطالعه دقیق و در نظر گرفتن ظرفیت‌‌های استان از آن‌ها بهره بگیریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: کار در زمینه‌های نظارتی و حمایتی در استان بوشهر به خوبی انجام ‌نشده است.

جمیری شناسایی ضعف و قوت دستگاه اجرایی یکی از وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی است بیان کرد: اگر مدیری که در یک دستگاه اجرایی مشغول به خدمت است نقاط ضعف و قوت را نداند و برای رسیدن به هدف آن‌ها را نشناسد و راه‌حلی نجوید، معضلات سر جای خود باقی خواهند ماند.

او ادامه داد: برای توسعه استان و قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت باید همه معضلاتی که وجود دارد را به صورت کلان کارشناسی کند و با شناخت کامل به اقتضائات روز، مشکلات مردم را برطرف نماید.

جمیری بابیان اینکه ارائه پیشنهاد و طراحی لایحه برای حل مشکلات مردم، وظیفه دولت به عنوان متولی اصلی اجرایی در کشور است افزود: دولت نباید برای حل مشکلات مردم از مجلس طرح بخواهد.

او گفت: مجلس به فراخور وظایف تقنینی و نظارتی خود تاکنون برای احقاق حقوق مردم هیچ کوتاهی نکرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اسکله کنونی بندر بوشهر پاسخگوی نیاز‌های روز نخواهد بود بیان کرد: برای اینکه بندر بوشهر برسد پذیرای کشی‌های ۵۰ هزار تن باشد نیاز است عمق آب اسکله بوشهر به منفی ۱۴ متر برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.