پنجمین کشتی حامل برنج در اسکله بوشهر پهلو گرفت

معاون بنادر و دریانوردی استان بوشهر از پهلوگیری کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج در اسلکه بندر بوشهر خبر داد.

کشتی حامل برنج به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب معاون بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه نخستین کشتی حامل اساسی در سال ۱۳۹۹ در بندر بوشهر پهلو گرفت بیان کرد:این کشتی از مبدا هند وارد بندر بوشهر شد و حامل ۱۲ هزار تن برنج است.

او با اشاره به اینکه از نیمه دوم آذرماه سال قبل ورود کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی به بندر بوشهر آغاز شد گفت: تاکنون در مجموع ۵ فروند کشتی کالا‌های اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت که حامل ۵۷ هزار تن برنج بوده است.

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز از افزایش سرعت تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر خبر داد و عنوان کرد: کشتی حامل ۱۲ هزارتن برنج به ظرفیت ۵۰۰ تا ۵۵۰ کامیون است که ۵ روزه تخلیه می‌شود که سرعت تخلیه بسیار مطلوب است.

سعید عباسی، رعایت ضوابط بهداشتی در عملیات تخلیه و بارگیری کالا را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا ضمن ضدعفونی تجهیزات و ابزارآلات لازم همه دست اندرکاران عملیات تخلیه و بارگیری کالا تب‌سنجی می‌شوند و دارای پوشش ماسک و دستکش هستند.

او با بیان اینکه کامیون‌ها در هنگام ورود به بندر بوشهر ضدعفونی می‌شوند تاکید کرد: اصول رعایت بهداشتی به کارگران و رانندگان آموزش داده می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.