اولتیماتوم گردان‌های الناصر صلاح الدین و جنبش فتح به اسرائیل برای آزادی «ماهر الاخرس»

گردان‌های الناصر صلاح الدین و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح طی بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی اعلام کردند تا ظرف چند ساعت آینده نسبت به آزادی «ماهر الاخرس» اقدام کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های الناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای ضمن درخواست از از همه طرف‌های فلسطینی در جهت بر عهده گرفتن مسئولیت خود در قبال سرکشی و عناد رژیم اشغالگر اسرائیل علیه اسرا، به رژیم اشغالگر صهیونیستی مهلت داد تا ظرف چند ساعت آینده نسبت به آزادی اسیر فلسطینی «ماهر الاخرس» اقدام کند.

عباس زکی، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح نیز مسئولیت کامل حفظ جان این اسیر فلسطینی را متوجه رژیم صهیونیستی دانست.

وی در ادامه با اشاره به وخامت حال «ماهر الاخرس»، از نهاد‌های حقوقی در جهان درخواست کرد تا اسرائیل را در رابطه با آزاد کردن این اسیر فلسطینی تحت فشار قرار دهند و برای نجات جان وی تلاش کنند.

«ماهر الاخرس»، اسیر فلسطینی در بند اسرائیل بمدت هفتاد و هفت روز متوالی است که در اعتصاب غذا به سر می‌برد و سلامتی اش در معرض خطر قرار گرفته است.

روز گذشته نیز، کتائب شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین در پی اعلام تصمیم اعتصاب غذای باز ۳۰ اسیر این جبهه در زندان عوفر در همبستگی با دو اسیر فلسطینی؛ «ماهر الاخرس» و «وائل الجاغوب» که رژیم صهیونیستی مدت‌هاست به خواسته‌های آن‌ها بی‌اعتناست، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که، در صورتی که آسیبی به اسرای فلسطینی برسد، آن را اعلان جنگ می داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار