رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی شبانه روز گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۸ و ۴۰ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی انفجار گاز شهری در ساختمان مسکونی ۲ طبقه در بازارچه عامری اهواز به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او افزود: شدت انفجار گاز شهری به حدی بود که ۴ ساختمان مسکونی و ۶ باب مغازه به طور کامل تخریب شدند، همچنین یک دستگاه خودرو پیکان وانت در اثر انفجار واژگون شد و تعدادی از غرفه‌های میوه فروشی و خودرو‌های اطراف نیز آسیب جدی دیدند.

قنبری با بیان اینکه در این حادثه ۴ مرد و یک زن کشته و ۹ نفر نیز مصدوم و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند، اظهار داشت: همچنین مهار آتش سوزی خودروی سمند در ساعت ۹ و ۵۶ دقیقه جنب بیمارستان فاطمه الزهرا با تلاش آتش نشانان مهار و اطفای حریق یک دستگاه تراکتور در ساعت ۹ و ۵۹ دقیقه در کوی سلیم آباد، بین خیابان سلیم ۲ با استفاده از لوله‌های آبرسان انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به تصادف خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه تریلی ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه در کمربندی شیبان، سه کیلومتر بعد از پل صنایع فولاد اشاره و بیان کرد: این تصادف منجر به مصدوم شدن راننده مرد ۳۴ ساله خودروی پژو ۴۰۵ شد که با تلاش آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی از داخل خودرو خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

او ادامه داد: ترکیدن شیلنگ آبگرمکن در کیانپارس خیابان ۹ غربی ساعت ۱۹ و ۵۴ دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل حادثه و اطفای حریق از پیشروی حریق و خسارت بیشتر جلوگیری کردند، همچنین در حادثه مشابه دیگری به علت نشت گاز آبگرمکن در آشپزخانه مسکونی در منطقه کمپلو خیابان وحدت کوچه حکیمی ساعت ۲۱ و ۲۹ دقیقه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شدند و عملیات اطفای حریق را با موفقیت انجام دادند.

قنبری افزود: آتش سوزی نیزار در منطقه زرگان خیابان مسجد جنب رودخانه ساعت ۲۱ و ۴۲ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد، ضمن اینکه در حادثه نشت گاز از کپسول گاز در بازارچه منبع آب خیابان ۹ از بروز آتش سوزی و خسارت جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به نجات ۲ شهروند در عملیات نجات محبوس شده ها در اماکن در منطقه کوی صادقیه و منطقه فرهنگ شهر خیابان امنیت با تلاش ماموران امداد و نجات سازمان اشاره و تصریح کرد: گیر کردن دست مرد جوان ۲۵ ساله در لوله دروازه فوتبال در منطقه پردیس که منجر به نگرانی او شده بود با حضور آتش نشانان و استفاده از تجهیزات برش رها سازی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.