رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ گذشته در این کلانشهر با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت یک و ۵۶ دقیقه بامداد آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او افزود: اتصال فن هواکش منجر به آتش سوزی و دود گرفتگی منزل مسکونی در کوی رسالت خیابان ۹ ساعت ۳ بامداد شد و حریق با عمکلرد به موقع آتش نشانان مهار و دود ناشی از حریق با استفاده از دستگاه مکنده هوا تخلیه شد.

قنبری در ادامه به وقوع آتش سوزی خودروی پراید حین حرکت در مسیر ۲۴ متری جنب پل سیاه ساعت ۱۲ و ۴۸ دقیقه به علت اتصال سیم کشی موتور خودرو و مهار آن پیش از رخداد حوادث تلخ اشاره کرد و بیان داشت: آتش سوزی واحد طبقه پنجم مجتمع مسکونی در منطقه کوی ملت خیابان سیمین یک ساعت ۱۲ و ۴۹ دقیقه با تلاش آتش نشانان مهار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از لوله‌های آبرسان مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و گروه نجات ۳۰ نفر از ساکنین را از ساختمان خارج کردند، ادامه داد: علت آتش سوزی اتصال برق کولر ۲ تیکه بوده است و این حادثه آسیب و تلفات جانی به دنبال نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه به مهار آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه به علت نشت گاز آبگرمکن در منطقه کیانپارس خیابان شهریور شرقی و مهار حریق کنتور گاز در مجتمع مسکونی در خیابان شقایق فرهنگیان یک ساعت ۱۳ و ۵۱ دقیقه به دست آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با رعایت نکات ایمنی آتش سوزی در سالن پذیرایی منزل مسکونی در خیابان ۱۹ کیانپارس شرقی ساعت ۱۴ و ۱۲ دقیقه را که به علت اتصال کلید جعبه مینیاتوری رخ داده بود را مهار کردند.

او به نجات یک زن ۳۵ ساله از آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه زیتون کارمندی با تلاش ماموران امداد و نجات سازمان آتش نشانی اشاره کرد و اظهار داشت: برخورد پژو ۲۰۶ با پایه برق ساعت ۲۱ و ۵۹ دقیقه در منطقه پادادشهر خیابان ۶ منجر به مصدوم شدن راننده شد که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بی درنگ با استفاده از تجهیزات نجات راننده مصدوم را که مرد ۳۰ ساله بود از داخل خودرو خارج و به امداد گران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.