رئیس عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه ایلام:

نیروی انتظامی و سپاه بازوان توانمند نظام اند

حجت الاسلام فیلی گفت:سپاه و نیروی انتظامی بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمود فیلی رئیس عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت:ما از نزدیک شاهد زحمات و تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم و خداوند اجر و پاداش این خدمت را به کارکنان انتظامی عطا می‌کند.

او با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود:همواره سپاه و ناجا در کنار هم بوده و تعامل خوب و سازنده‌ای داشته اند که نتیجه آن ایجاد امنیت پایدار در سطح استان بوده است.

حجت الاسلام فیلی عملکرد شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان ایلام را قابل تقدیر دانست و بیان کرد:همواره حضور پلیس در جامعه باعث دلگرمی و ایجاد آرامش برای شهروندان است.

در ادامه این دیدار سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام، گفت:سپاه و ناجا زینت کشور هستند و این دو سازمان به عنوان سربازان ولایت همواره در جهت برقراری امنیت در جامعه تلاش خواهند کرد.

او با تقدیر از تعامل خوب و سازنده سپاه با نیروی انتظامی عنوان کرد:خوشبختانه سپاه همیشه درکنار مجموعه انتظامی بوده و ما سپاسگزار این نیروی انقلابی هستیم.

سرهنگ موسوی راه اندازی گشت رضویان توسط سپاه را از اقدامات شاخص در راستای پیشگیری از جرائم در جامعه دانست و ادامه داد:امید است این گشت‌ها برابر روال گذشته با قدرت در کنار مجموعه انتظامی و در کلانتری‌ها به برقراری هر چه بیشتر امنیت در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.