معاون هماهنگی امور زائران استانداری عنوان کرد؛

کاهش ۴۵ درصدی ورودی مسافر به خراسان رضوی

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ورود مسافر به این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۵ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در نیمه نخست امسال ۱۶ میلیون و چهار هزار و ۳۴۸ نفر به استان سفر کرده‌اند در حالی که در مدت مشابه پارسال این تعداد، ۲۸ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۱۶۷ نفر بوده است.

او افزود: ورود مسافر به مشهد نیز در مقایسه با پارسال،۴۰ درصد کاهش دارد. در شش ماه نخست پارسال،۱۹ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۶۹۶ نفر وارد مشهد شدند که این رقم امسال به ۱۱ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۶۸۴ نفر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید


معاون استاندار ادامه داد: کاهش ورود مسافر از مبادی جاده‌ای درمشهد، ۸۶ درصد و در استان ۹۱ درصد است، در میزان ورودی مسافر از مسیر‌های ریلی کاهش ۸۲ درصدی در مشهد و کاهش ۸۱ درصدی در استان ثبت شده است، در ورودی هوایی نیز در مشهد ۷۱ درصد و در استان ۶۸ درصد کاهش ثبت شده است، همچنین مسافران ورودی با وسایل نقلیه شخصی در مشهد ۱۵ درصد و در استان ۲۴ درصد کاهش داشته اند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.