کشف ۱۸ تن مواد مخدر در سه سال اخیر

فرمانده سابق انتظامی استان همدان گفت: ۱۸ تن مواد مخدر در سه سال اخیر کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده سابق انتظامی استان همدان با اشاره به دوره مسئولیت خود در استان همدان، گفت:۱۸ تن مواد مخدر در سه سال اخیر کشف و ضبط و بیش از ۳۳ هزار قاچاقچی تهیه و توزیع کننده مواد افیونی دستگیر شد.

او افزود: در مدت مسوولیت در همدان، ارتقای بنیه اعتقادی و روحیه فرهنگ و شهادت در اولویت بوده و بر این اساس در همه شهرستان‌های همدان یادواره شهید برگزار شد.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان اضافه کرد: دلجویی از خانواده ایثارگران و جانبازان و توزیع بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی در سه مرحله طرح مومنانه از دیگر اقدام‌های اجرا شده  است.

کامرانی صالح گفت: ارتقای توان رزمی، دفاعی، آمادگی و آموزشی به صورت ویژه در دستور انتظامی همدان بود و  بین ناجا و سپاه رزمایش‌های خوبی انجام شد.

او بیان کرد: پلیس در برخورد با اراذل و اوباش، مدیریت اطلاعاتی و انتظامی و شناسایی و به هلاکت رساندن قاتل حجت الاسلام قاسمی سریع و خوب عمل کرد.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان ادامه داد:  تلاش موثر در زمینه مدیریت ناآرامی‌های سال ۹۶، جلوگیری از بروز خسارت مالی به مردم در جریان سهمیه بندی بنزین در سال ۹۸، مدیریت زندان در جریان شیوع کرونا و حضور شورای تامین در محل از دیگر کارنامه‌های موفق انتظامی همدان و شورای تامین است.

کامرانی صالح افزود:ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام انتظامی، ساخت ساختمان  کلینیک در پنج طبقه، ساخت چندین کلانتری و پاسگاه ، راه اندازی آشپزخانه نیمه صنعتی و خبازخانه و تعیین تکلیف ۲۲۲ واحد از دیگر برنامه های اجرا شده است.

او اضافه کرد: ۹۹ درصد جرایم خشن کشف شده است و جرایم مسلحانه‌ای نداشتیم همچنین در حوزه سوانح برون شهری ۱۸ درصد و درون شهری ۳۳ درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان ساماندهی پنج هزار نگهبان محله و افزایش ۱۷ درصدی کشفیات قاچاق را از دیگر خدمات دانست و افزود: استان همدان جزو سه استان برتر از نظر برقراری امنیت بود.

منبع: ایرنا 

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.