«مردانی حوالی خورشید» به چاپ پنجم رسید

کتاب «مردانی حوالی خورشید» اثر ناصر پروانی در انتشارات بنیاد شهید به چاپ پنجم رسید.

ناصر پروانی شاعر و نویسنده، در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان استقبال از کتاب «مردانی حوالی خورشید» گفت: خوشبختانه از کتاب «مردانی حوالی خورشید» زیاد استقبال کردند. این استقبال تا حدی بود که پس از گذشت یک ماه از انتشارش به چاپ پنجم رسید و الان کار‌ انتشار چاپ پنجم کتاب را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


او افزود: طرح جلد کتاب «مردانی حوالی خورشید» در چاپ پنجم آن تغییری نخواهد کرد. قرار است بنیاد شهید این کتاب را با کیفیت بهتری از چاپ‌های قبلی منتشر کند. سعی می‌کنیم قیمت کتاب در جلد پنجم با توجه به افزایش کیفیت آن تغییری نکند و با همان قیمت ۲۰ هزار تومان تهیه شود تا مخاطبان برای تهیه آن مشکلی نداشته باشند.

این نویسنده ادامه داد: کتاب «مردانی حوالی خورشید» برای مطالعه شرکت کنندگان در جشنواره بین المللی سیمرغ که مسابقه کتابخوانی است، انتخاب شد. این جشنواره را وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌کند و از ۲۵ مهر آغاز می‌شود و تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد. قرار است کتاب برای مخاطبان ۲۴۰ هزار نفری جشنواره در قالب پی دی اف یا هرشکلی که ناشر آن متضرر نشود، عرضه شود.

این شاعر بیان کرد: کار‌ انتخاب شعر برای مجموعه غزلم تمام شده و قرار است با عنوان «چهل و هیچ سالگی» یا «پلاک چهل و هیچ سالگی» در انتشارات سخنوران یا گرایش تازه منتشر شود. سعی کردم زبان شعرهایم در این مجموعه زبانی کاملاً امروزی باشد و از وزن‌هایی در غزل هایم استفاده کنم که خواندن آن برای مخاطب راحت باشد. همان زبان عاشقانه و جوان پسند که در مجموعه‌های قبلی ام بود. در مجموعه شعر جدیدم هم دیده می‌شود.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار