مدیران حوزه اجتماعی و فرهنگی، در عمل دلسوز باشند نه در شعار

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان زیرکوه گفت: مدیران فعال در حوزه اجتماعی به جای دلسوزی شعاری، باید دلسوزی عملی داشته باشند.

موسوی معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری زیرکوه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: حوزه فرهنگی و اجتماعی، نیاز به برنامه ریزی کوتاه مدت و کلان دارد و برای پیشبرد امور، باید وظیفه‌ای که در حوزه اجتماعی به هر مدیر و فردی سپرده می‌شود، به نحو مطلوب انجام شود.

او افزود: آموزش مهارت زندگی سالم و نشاط اجتماعی، به عنوان اولویت‌های کارگروه فرهنگی اجتماعی، لازمه آینده کودکان و نوجوانان است.

موسوی بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، موفقیت مطلوب زمانی حاصل خواهد شد که مشارکت مردم در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در کنار کمک دولت قرار گیرد و همچنین به مقوله‌های فرهنگی با تدوین یک برنامه جامع در حوزه آموزش، پژوهش، اجرا، درمان و پیشگیری توجه شود.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری زیرکوه با اشاره به اینکه افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نشان دهنده نوعی کم کاری در دستگاه‌های فرهنگی است، افزود: باید راهکار‌های موثر بر کنترل آسیب‌های اجتماعی، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و تعامل و انسجام دستگاه‌های اجرایی در فرهنگ سازی و آموزش‌های لازم در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی به صورت عزم ملی و همگانی جدی گرفته شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار