حسینی: مشکلات زیادی در پرسپولیس وجود دارد/ علی کریمی اسطوره ما است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکلات زیادی در باشگاه وجود دارد و امیدوارم در روز‌های آینده اوضاع بهتر شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مشکلات زیادی در باشگاه وجود دارد و هرچقدر سکوت می‌کنیم فایده‌ای ندارد.

او افزود: برخی ها می خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. بازیکنان ما همه تلاش خود را به کار می گیرند اما  با این شرایط کار سخت‌ تر می‌شود. امیدوارم در روزهای آینده خبر های خوشی را بشنویم.

سید جلال حسینی ادامه داد: به باشگاه آمده‌ام که نگرانی هوادارن را بگویم. مشکلات وجود دارد و واقعاً شرایطی به وجود آمده که به همه فشار می‌آورد و از همه مهم‌تر هواداران هستند. سال گذشته هواداران ما گریه می‌کردند و مشکلات برانکو وجود داشت و دوباره همین الان در اول فصل همان مشکلات را داریم. تیم برای دومین بار به فینال آسیا رسیده و بخشی از مشکلات حل شده، اما خیلی از مشکلات حل نمی‌شود. مشکلاتی هم نیستند که الان به وجود آمده باشند. روزی که برانکو رفت با اینکه خیلی زحمت کشید و تلاش کرد و پرافتخار بود، اما پولش را هنوز نداده‌اند.

حسینی اضافه کرد: الان پول این مربی چند برابر شده و حق برانکو باید داده شود. بعضی اوقات ما سکوت می‌کنیم و هواداران می‌خواهند که صحبت کنیم. پرسپولیس به جمع چهار تیم آسیا رسیده و بعد برای بار دوم به فینال رفتیم. هنوز پولی نیامده و درآمدزایی که بازیکنان ما کرده‌اند کم نبوده است. ما کار زیادی نمی‌توانیم بکنیم.

کاپیتان پرسپولیس اذعان کرد: اینکه بخواهیم حرف بزنیم ممکن است عد‌ه‌ای از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و ما را رو در رو هم قرار بدهند، اما اینطور نیست ما تمرین می‌کنیم و وظیفه ما همین است. چند وقت پیش هم بحث ژوزه بود، اما بحث برانکو با همه مربیان فرق می‌کند. بازیکنان کار خیلی سختی پیش‌رو دارند. سوپرجام و فیال آسیا را پیش‌رو داریم و مسابقات خیلی فشرده است و چیزی نیست که بخواهیم در مورد خیلی از مسائل دیگر صحبت کنیم.

وی ادامه داد: می‌توانیم بعضی اوقات اعتراض کنیم، اما متأسفانه کاری از پیش نمی‌رود. سکوت می‌کنم یک اتفاقی می‌افتد و سکوت نمی‌کنیم اتفاق دیگری می‌افتد.

مدافع سرخ‌ها در خصوص اینکه پیروانی از انصاری خواسته در تمرینات حاضر نشود و از طرفی نامه عدم نیازش را باشگاه صادر نمی‌کند، گفت: در مورد مسائل نمی‌شود واضح صحبت کرد. خیلی از مسائل از دست من خارج است و تلاشم را می‌کنم تا جایی که بتوانم با سرمربی و مدیریت در تماس هستم تا یکسری از مشکلات را بتوان حل کرد، ولی مشکلات خیلی زیاد هستند.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان خواهان دریافت آپشن‌های قرارداد هستند عنوان کرد: امکان ندارد کسی پاداش ۵۰۰ میلیونی گرفته باشد. از سال‌های قبل آپشن‌ها را طلب داریم. برخی از بازیکنان ۳۰ و برخی ۴۰ درصد کم کردند.

وی افزود: وظیفه‌ای که داریم تمرین و بازی کردن است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم تمرین کردن و ادامه کار است.

حسینی گفت: بعد از ۲۵ روز اردوی سخت به ریکاوری فکری نیاز داشتیم، ولی متأسفانه بعد از هر موفقیت یا قهرمانی به جای اینکه هواداران‌مان خوشحال باشند حرص می‌خورند. آن‌ها جز مشکلات چیزی نمی‌بینند. وقتی کسی می‌آید کاری می‌کند و با او برخورد نمی‌شود این مشکلات بیشتر می‌شوند. باشگاه درآمدزایی کرده و خودش هم صددرصد می‌تواند حامی مالی داشته باشد و کار‌های دیگری بکند تا مشکلات پرسپولیس حل شود.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه رسول‌پناه مدعی شده اعضای تیم ۹۵ درصد دریافتی داشته‌اند، بیان داشت: باید بگویم بحث دریافتی نیست. بهتر است از این بحث بیرون بیاییم و فقط مشکلات تیم پرسپولیس را حل کنیم.

وی در پایان در مورد پیام علی کریمی علیه افشین پیروانی در فضای مجازی اظهار داشت: علی کریمی اسطوره ما است و عکس‌العمل‌هایی نشان می‌دهند. این مشکلات پرسپولیس است و برای همه قابل درک است که کار و تلاش کنند تا این مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Ireland
ناشناس
۰۶:۴۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
بااتحاد قهرمان آسیا شوید خواهش می کنیم
آخرین اخبار