امیر سرتیپ نصیرزاده:

نیروی هوایی ارتش توان مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش توان مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد و در این راه هیچ ترس و واهمه‌ای از دشمنان ندارد.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم دانش آموختگی دانشگاه‌های افسری اظهار کرد: مراسم دانش آموختگی مشترک بین نیرو‌های مسلح بسیار خوب و وحدت آفرین برگزار شد و موجب شادی دل رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت.

وی افزود: این مراسم نمونه و الگوی خوبی برای تمامی مراسم‌ها در نیرو‌های مسلح و با هدف وحدت، برادری و هم افزایی نیرو برگزار شد تا ما با این هم‌افزایی بتوانیم با قدرت با دشمنان متجاوز مقابله کنیم.

امیر سرتیپ نصیرزاده اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بیانات گوهربار خود تاکید کردند که دانشجویانی که وارد دانشگاه‌های افسری می‌شوند هدفی مقدس و متعالی دارند و بهترین جوانان جامعه ما هستند و باید تلاش کنند تا به دانش خود اضافه کرده و با هدف متعالی که به آن‌ها انگیزه‌ای مضاعف می‌دهد، به درجات عالی نظامی و اخلاقی برسند.

وی ادامه داد: در بحث مقابله با ویروس منحوس کرونا، وظیفه سنگینی بر عهده داریم، زیرا هم مسئول سلامتی خود و کارکنان خود هستیم و هم باید حداکثر امکانات و تجهیزات را برای کمک به آحاد مردم فراهم کنیم که در این زمینه نیروی هوایی همگام با تمامی نیرو‌های مسلح از ابتدای شیوع این ویروس در کنار مردم بوده است و بیمارستان بعثت نهاجا و هم چنین بیمارستان‌های شهر‌های دیگر در اختیار بیماران قرار گرفته است و در بحث کمک‌های مومنانه نیز، نهاجا به قوت به کمک و مساعدت به مردم نیازمند ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی هوایی خاطر نشان کرد: اقتدار نظامی یکی از مولفه‌های اصلی قدرت ملی است و امروز نیروی هوایی ارتش توان مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد و هیچ ترس و واهمه‌ای از دشمنان نداریم و برای رسیدن به هدف متعالی که نابودی دشمنان اسلام است تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
روح پرفتوح شهیدان خلبان
سپهبد محمدحسیت ربیعـــــی
سپهبد نادر جهانبانــــی

شـــــــــــــاد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
در دلاوری خلبانان نیروی هوایی که شکی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
حتی بمب اتم؟
آخرین اخبار