اجرای ۱۵۰ ویژه برنامه در هفته تربیت بدنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۱۵۰ ویژه برنامه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

سید محمدتقی علوی افزود: ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

او افزود: ورزش صبحگاهی و کوهپیمایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی، پیاده روی خانوادگی، رقابت‌های ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز و دارت، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار جمعی از متولیان حوزه ورزش استان با امام جمعه یاسوج از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: بهره برداری از پنج طرح ورزشی شامل سالن چندمنظوره، خانه جوان و زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، گچساران و کهگیلویه با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش امسال در این استان است.

۲۶ مهر تا دوم آبان هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.