کمک ۲۰ میلیارد تومانی مردم البرز در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد البرز از کمک۲۰ میلیارد تومانی برای تحصیل دانش آموزان آسیب دیده البرزی خبر داد.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرزدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره این که ۶۵ درصد از خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از سوی خیران تأمین می‌شود، گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای شروع طرح شور عاطفه ها، ۲۰ میلیارد تومان برای کمک به تحصیل دانش آموزان آسیب دیده  البرز کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز افزود: کمک‌هایی که در شور عاطفه‌های امسال جمع آوری شد نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت به طوری که بر اساس آمار‌های جمع آوری شده حدود ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

محمدی فرد گفت: نیکوکاران استان در بیش از ۲۰۰ مرکز نیکوکاری، این نهاد را در انجام وظایف امور فرهنگی یاری کرده اند؛ که درنتیجه این فعالیت‌ها تاکنون ۳۵۰ تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان آسیب دیده تهیه‌شده است و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به‌منظور حمایت از دانش آموزان آسیب دیده ادامه دارد.

او افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۶*۸۸۷۷* و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.