تکمیل شبکه فاضلاب و مرکز درمانی دو خواسته مهم مردم عالی‌شهر

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: تسریع در راه اندازی شبکه فاضلاب و تکمیل مرکز درمان دو خواسته به حق مردم عالی‌شهر است و انتظار داریم این خواسته‌ها به صورت جدی پیگیری و نهایی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم  بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح‌های شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بیان کرد: عالی‌شهر امروز با شهری که سال‌های پیش از این شروع به ساخته شدن کرد، بسیار متفاوت و پیشرفته‌تر شده است، با این وجود هنوز فاصله زیادی با یک شهر توسعه یافته دارد.

او با با بیان اینکه راه اندازی مرکز درمانی عالی‌شهر هم برای این شهر و هم شهر‌ها و روستا‌های اطراف آن بسیار مفید خواهد بود، افزود: باید با پیگیری‌های مستمر بودجه لازم برای اتمام این طرح تامین شود و به زودی شاهد خدمت رسانی این مجموعه به مردم منطقه باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به گلایه‌های مردم درخصوص شبکه فاضلاب عالی‌شهر گفت: شبکه فاضلاب و ایجاد تصفیه‌خانه به عنوان یکی از نیاز‌های ضروری و زیرساختی شهر است که با وجود وعده‌های داده شده، از زمان اجرای آن مدت زیادی گذشته است، انتظار داریم این خواسته به حق مردم به صورت جدی و اصولی پیگیری و در اسرع وقت نهایی شود.

جمیری عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم که برای آسایش و رفاه مردم هر چه در توان داریم به میدان بیاوریم و برای خدمتگزاری به این مردم قدرشناس شب و روز نشناسیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.