نماینده مردم دشتستان در مجلس:

اعتبارات ملی برای حل مشکلات روستا‌های گیسکان دشتستان جذب شود

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: روستا‌های منطقه گیسکان از محروم‌ترین نقاط شهرستان است و برای حل مشکلاتشان باید اعتبارات ملی جذب شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستا‌های منطقه گیسکان بخش ارم شهرستان دشتستان، بیان کرد: برای رفع مشکلات روستا‌های منطقه گیسکان باید تلاش ویژه‌ای برای جذب اعتبارات ملی داشته باشیم.

او افزود: به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی، در روستا‌های منطقه گیسکان از جمله جمغاری، ناخا، باغ‌تاج، لرده و انارستان حضور یافتیم  تا از نزدیک مشکلات را ببینیم و در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روستا‌های منطقه گیسکان از محروم‌ترین نقاط شهرستان دشتستان و استان بوشهر است، ادامه داد: این منطقه از امکانات اولیه زندگی محروم است و شرمنده مردم هستیم.

رضایی، به تاریخ باشکوه منطقه گیسکان در مقابله با استعمارگران اشاره کرد و گفت: این منطقه در حوزه گردشگری نیز ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

او با اشاره به تلاش برای برطرف شدن محرومیت مردم در این روستا‌ها، عنوان کرد: بخشی از مشکلات از طریق اعتبارات استانی باید حل شود و باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات ملی در راستای رفع مشکلات این روستا‌ها انجام گیرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان با اشاره به مشکلات این روستا‌ها در زمینه راه، آب، برق و ارتباطات تصریح کرد: تصمیماتی در زمینه بهبود وضعیت راه این روستاها، تأمین برق و ایجاد پست‌های هوایی، ایجاد آب‌انبار، حفر چاه، تقویت آبرسانی سیار و همچنین بهبود زیرساخت‌های ارتباطی گرفته شده است.

رضایی افزود: این مصوبات را با جدیت دنبال می‌کنیم تا بخشی از محرومیت‌های منطقه گیسکان رفع شود و برای بهبود وضعیت زندگی مردم این منطقه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

در بازدید نماینده دشتستان از روستا‌های منطقه گیسکان، تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از جمله فرماندار دشتستان، مدیرکل راهداری استان بوشهر، مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.