بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ مهر ماه ۹۹؛

از توقیف تریلی حامل کالای قاچاق تا دستگیری سارقان کابل برق

مهمترین حوادث استان یزد در روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان  یزد در روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تریلی حامل کالای قاچاق در تفت توقیف شد

سرهنگ حسین اسماعیلی، جانشین انتظامی شهرستان تفت، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری عوامل پاسگاه انتظامی دهشیر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه تریلی را که از جنوب غربی کشور عازم استان‌های شمالی بود برای بازرسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰ دستگاه لوازم آشپزخانه خارجی و قاچاق را کشف و یک متهم را در این خصوص دستگیر کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: متهم به همراه پرونده مربوطه و کالا‌های مکشوفه به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

دستگیری دو سارق حرفه ای و کشف ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ منصوری افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خورو در این شهرستان اعتراف کردند.

او بیان کرد: سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق موتور سیکلت در اردکان

سرهنگ سیدرضا صادقیان، فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و شکایت مالباختگان، دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ صادقیان افزود: ماموران یگان امداد با انجام تحقیق های گسترده و اقدام تخصصی رد پای فردی سابقه دار را در این سرقت ها به دست آورده و ضمن هماهنگی قضائی متهم را هنگام تردد در خیابان اصلی شهر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهم در بازجویی فنی به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و روانه زندان شد.

لودر سرقت شده از خضرآباد سر از روستای دهشیر درآورد

 سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی تفت، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عوامل تجسس و اطلاعات پاسگاه انتظامی دهشیر هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه لودر که در یکی از محور های فرعی روستای دهشیر پارک شده بود، مشکوک شدند.

سرهنگ احمدی افرود: در بررسی های دقیق مشخص شد لودر مربوطه از روستای خضرآباد سرقت و به دهستان دهشیر منتقل شده که با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان کشف و بلافاصله لودر سرقتی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

او گفت: اقدامات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری سارق همچنان ادامه دارد.

شناسایی و دستگیری سارقان کابل در اشکذر

سرگرد عباسعلی خانی جانشین فرمانده انتظامی اشکذر،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرگرد خانی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس این شهرستان با انجام اقدام های اطلاعاتی و اشرافیت کامل، موفق شدند متهمان را در حین  سرقت کابل برق دستگیر کنند.

او بیان کرد: با تلاش ماموران تمامی صحنه های سرقت بازسازی شد و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار