اختصاص ۹۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات برای تعمیر واحد‌های خسارت دیده

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اختصاص ۹۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض برای احداث و تعمیر واحد‌های خسارت دیده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های دولت برای جبران خسارت سیل پارسال گفت: سه هزار و ۶۱ واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیلاب فروردین سال ۹۸ در این استان احداث و تعمیر شده است.

او افزود: سیلاب پارسال در مجموع به واحد‌های مسکونی ۳۷ شهر و ۵۰۱ روستا آسیب رساند که فراوانی این خسارت‌ها در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان بیش از سایر مناطق استان بوده است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: در همین رابطه سه هزار و ۶۱ واحد مسکونی شهری و روستایی دچار آسیب شدند که با ارائه تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض تمامی ۱۰۰ درصد این واحد‌ها نوسازی و تعمیر شد.

او ادامه داد: از مجموع واحد‌های آسیب‌دیده از سیلاب ۷۷۱ واحد احداثی بوده و دو هزار و ۹۵۵ واحد نیز تعمیر شده است.

رئیسی با اشاره به اختصاص ۹۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض برای احداث و تعمیر واحد‌های خسارت‌دیده گفت: از این میزان ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بوده است.

او افزود: سه هزار و ۵۰۰ تن سیمان اهدایی از سوی مقام معظم رهبری نیز به استان اختصاص داده شد که با اولویت روستا‌ها توزیع شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار