غفلت از مادران و همسران شهدا به روایت شهید محمد بلباسی

ویدئویی از شهید بلباسی در فضای مجازی منتشر شد که این شهید عالی مقام درباره غفلت از مادران و همسران شهدا می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از شهید محمد بلباسی، از شهدای مدافع حرم که پیکر او در منطقه خان طومان سوریه به تازگی تفحص شده است در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدئو شهید بلباسی از اهمیت توجه به مادران و همسران شهدا این گونه می‌گوید: "شهدا هستند یادشان هست، ولی مادران و همسران، بعد از شهدا این فرزندان توسط مادران تربیت شده‌اند. الحمدالله آن طوری که ما بررسی کردیم در همین جمعی که ما هستیم اکثر فرزندان در رتبه عالی هستند در مشاغل حساس، هم ملی و هم استانی که نشان از این است که مادر خوبی بودید فرزند خود را تربیت کردید.

از این مادرها ما غفلت کرده‌ایم ما در این سفر بنا داریم دوستان مستندسازمان که حضور دارند، می‌خواهند تصویر بگیرند. حالا دوستان صدا و سیما هم به ما اضافه می‌شوند و همکاری کنید مادران، همسران شهدا، پدران شهید که اینجا حضور دارند اگر از شما سوال میشه که شما چه سهمی داشته‌اید؟! بالاخره فرزند شما، همسر شما اعزام شده چه سهمی شما دارید از اینکه فرزند شما تربیت شده این‌ها را منعکس کنید.

من خواسته‌ای که دارم ان‌شاءالله توفیق بشود در یک کارناوال دیگر در خدمت فرزندان شهدا باشیم. شهید شهودی خلبان بود الان فرزند ایشان نیز خلبان است. ما خیلی از شهدای‌مان فرزندانشان همان مسیر را ادامه داده‌اند ولی کسی این‌ها را نمی‌شناسد و به سراغ این‌ها نرفته است. "

در ادامه ویدئو سخنان شهید بلباسی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.