جریمه ۹ میلیاردریالی قاچاق خودرو

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت:خودرو هیوندای سانتافه بدلیل نصب پلاک پژو ۲۰۶ توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  داریوش جودکی ,مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: با توجه به اعلام نیروی انتظامی فردی با نصب پلاک پژو ۲۰۶ بر روی خودروی هیوندای سانتافه درهمدان درحال تردد بود که خودروی او  توقیف و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

او ادامه داد:بعد از احضار متهم مشخص شد پلاک اصلی خودرو هیوندای متعلق به منطقه آزاد اروند بوده، ولی متهم جهت تردد غیر قانونی در خارج از منطقه آزاد اقدام به نصب پلاک جعلی پژو ۲۰۶ بر روی خودرو خود کرده بود که در همدان دستگیر شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان نیزپس از تشریفات قانونی مالک خودرو را به اتهام حمل کالای قاچاق علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۷۹ میلیون و ۴۸۲ هزارو ۳۷۵ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

جودکی اضافه کرد: درخصوص جرم استفاده از پلاک جعلی نیز قرارعدم صلاحیت به شایستگی و صلاحیت دادگاه عمومی و انقلاب همدان صادرشد و قاچاقچی علاوه برضبط خودرو به نفع دولت به جزای نقدی نیز محکوم شد.

او در پایان ازمردم در خواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t۱۳۵.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام / ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.