در جهت پیشبرد طرح ملی مسکن انجام می‌گیرد؛

ساخت ۸ هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان‌رضوی گفت: ۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در خراسان رضوی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدعبدالله ارجاعی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان‌رضوی در جلسه شورای مسکن کاشمر گفت: براساس تفاهم نامه‌ای که حدود دوماه قبل با نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی منعقد شد از این تعداد ۲۵۰ واحد در کاشمر ساخته می‌شود.

او افزود: پرداخت پول زمین در توان مردم نیست و در این صورت طرح کلاً انجام نمی‌شود و باید با اطلاع رسانی به متقاضیان همه مسائل را به درستی تشریح کرد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان‌رضوی ادامه داد: پس از این که بانک اسامی متقاضیان را اعلام کرد در مدت ۱۵ روز مناقصه برگزار و پروژه ساخت مسکن کاشمر در زمینی که برای این شهرستان معرفی شده است آغاز و ساخت ۲۵۰ واحد عملیاتی می‌شود.

حجت‌الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تمام تلاش ما خانه‌دار کردن افرادی است که وضعیت معیشتی خوب و خانه‌ای ندارند.

او افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های خدماتی در طرح اقدام ملی مسکن پای کار هستند و همکاری لازم را خواهند داشت و در همین جهت پیشنهاد می‌شود تعداد واحد‌ها از ۲۵۰ به ۴۰۰ واحد افزایش یابد.

در این جلسه مقرر شد شهرداری برای ۵۰ رفتگر و آموزش و پرورش برای ۱۰۰ فرهنگی در قالب طرح ملی مسکن اقدام کنند.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار