۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بنگاه‌های اقتصادی بوشهر پرداخت شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور حمایت از واحد‌های تولیدی در دو سال گذشته تا کنون ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۱۶ بنگاه تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور حمایت ازواحد‌های تولیدی در دو سال گذشته تا کنون در مجموع ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۱۶ بنگاه تولیدی در بخش‌های صنعت، معدن کشاورزی و میراث فرهنگی که از طریق ثبت نام درسامانه الکترونیکی بهین یاب ثبت نام کرده بودند از طریق بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

او افزود: در سال ۹۸ مبلغ ۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۱۹ بنگاه اقتصادی و از ابتدای سال ۹۹ تا کنون ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۹۷ بنگاه اقتصادی در استان بوشهراز سوی بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: طبق آخرین وضعیت موجود تسهیلات برنامه تولید و اشتغال بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال جاری مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان به ۲۳ بنگاه تولیدی اقتصادی در استان بوشهر پرداخت شده است.

حسینی، با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای رونق بیشتر واحد‌های تولیدی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استانداربوشهر و معاون استاندارو مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان تشکیل شده که منجر به بیش از ۴۰۰ مصوبه درراستای برطرف کردن مشکلات واحد‌های صنعتی و کمک به رشد توسعه اقتصادی استان کرده است.

او گفت: جلسات کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان بصورت هفتگی و مستمر به منظور تسریع درگشایش مشکلات پیش روی واحد‌های صنعتی و معدنی استان برگزار می‌شود که به عنوان یک ابزار مناسب؛ واحد‌های تولیدی در بخش‌های مختلف تولیدی می‌توانند درخواست مشکلات مهم و اساسی مرتبط با واحد تولیدی خود را از طریق دستگاه اجرایی مربوطه اعلام کنند تا برای بررسی و سپس ارجاع به دبیرخانه کارگروه تسهیل استان مستقردر سازمان صمت استان در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.