دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا ماهشهر:

تنها راه شکست کرونا ویروس همکاری مردم است

شنبدی گفت: تنها راه مقابله و شکست کرونا ویروس تا کشف داروی درمان آن، فقط مشارکت مردمی در رعایت نکات بهداشتی است.

محمد شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بیماری کرونا مشکلی ملی و جهانی بشمار می‌رود و تنها راه مقابله و شکست آن تا کشف داروی درمان این ویروس، فقط مشارکت مردمی در رعایت نکات بهداشتی است.

او افزود: در این مدت ۸ ماهه از شیوع ویروس کرونا، کادر پزشکی و درمانی فشار بسیار زیادی را متحمل شده اند و اکنون نیاز به کمک، پشتیبانی و همراهی مردم برای رعایت  شیوه نامه‌های بهداشتی است.

شنبدی بیان داشت: بیشترین آمار مبتلایان مربوط به گروه سنی ۴۵ تا ۵۹ سال بوده و مناطق شهری بیشترین بیماران کرونایی را به خود اختصاص داده اند که بیماران دارای بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت، قلبی عروقی و تنفسی بالاترین درصد میان مبتلایان به کووید ۱۹ را داشته اند.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا ماهشهر تصریح کرد: در روز‌های اخیر شاهد افزایش ۵۰ درصدی بیماران دچار شده به این ویروس در سطح شهرستان بوده ایم که اگر شهروندان به همین شکل بر رعایت نکردن نکات بهداشتی اصرار ورزند در روز‌های آتی شاهد افزایش مجدد مبتلایان و رسیدن به وضعیت قرمز خواهیم بود.

سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر گفت: در هفته جاری با تشدید نظارت‌ها بیش از ۱۵۰ مورد بازرسی از مراکز عمومی و اداری داشته ایم که بیش از ۲۰ واحد صنفی و بانکی پلمپ شده و هفته آینده نیز تعدادی دیگری از واحد‌های متخلف همچون یک پمپ بنزین و چند واحد صنفی دیگر پس از اخذ حکم قضایی پلمپ خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.