اقدام خصمانه آمریکا در مسدودسازی پایگاه گردانهای حزب الله عراق

دولت آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود، پایگاه اطلاع رسانی گردانهای حزب الله را مسدود کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دولت آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه فعالیت های رسانه ای نیروهای مقاومت در عراق، پایگاه اطلاع رسانی گروه مقاومت اسلامی گردانهای حزب الله را در این کشور مسدود کرد.

بر پایه گزاشها، کاربران به هنگام ورود به پایگاه رسمی گردانهای حزب الله عراق در شبکه اینترنت، با پیغامی مبنی بر مسدود شدن آن در چارچوب اقدامات آمریکا روبرو می شوند.

این در حالی است که پیش از این نیز وزارت دادگستری آمریکا در اول سپتامبر (۱۱ شهریور ۹۹) نیز پایگاه رسانه ای شبکه تلویزیونی «الاتجاه» عراق (ارگان خبری وابسته به گروه مقامت اسلامی گردانهای حزب الله عراق) را مسدود کرده بود.

همچنین دولت آمریکا در تاریخ نوزدهم مهرماه نیز پایگاه گروه مقاومت اسلامی «النجباء» عراق به رهبری «شیخ اکرم الکعبی» را مسدود کرد.

این در حالی است که گروه مقاومت اسلامی «النجباء» عراق در آن زمان با صدور بیانیه ای، این اقدام دولت آمریکا را در راستای پنهان کردن صدای مقاومت دانسته بود. این گروه در بیانیه خود اعلام کرده بود که این‌گونه رفتارها در راستای محدودسازی قدرت مقاومت اسلامی و فشار مستمر بر آن از سوی آمریکا صورت می‌گیرد.

این در حالی است که در پی بسته شدن سایت‌ها و رسانه‌های گروه‌های مقاومت، جریان خبری وابسته آن با دست زدن به شیوه های نوین، اقدامات تازه ای را در شیوه خبررسانی به منصه ظهور می رساند که جدیدترین آن، ایجاد برخی کانال های خبری در شبکه های اجتماعی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار