پایگاه انتقال خون جهرم، در انتظار ایثار و یاری مردم

پایگاه انتقال خون جهرم در ۲۹ صفر روز شهادت امام رضا (ع) میزبان اهداکنندگان خون است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضاییان رئیس پایگاه انتقال خون جهرم گفت: پایگاه مرکزی انتقال خون شهرستان جهرم واقع در رو به روی بیمارستان استاد شهید مطهری در روز شنبه ۲۹ صفر مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

او افزود: تامین نیاز‌های خونی بیماران در این شرایط کرونایی اهمیت بسیار زیادی دارد و در همین خصوص نذرخون همزمان با سراسر کشور در شهرستان جهرم از تاسوعا آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد که امیدواریم مردم با شرکت در این پویش، مانند همیشه در نجات بیماران کمک کنند.

رضاییان کفت: ویروس کرونا مراجعه اهداکنندگان به پایگاه‌های انتقال خون را کاهش داده و این زمان فرصت مناسبی برای نذر خون و نجات جان انسان‌ها است.

او افزود: اهدای خون در مراکز تحت پوشش این سازمان در شرایط کاملاً استریل و استاندارد انجام می‌شود و هیچ‌گونه خطری برای اهداکنندگان از نظر سرایت ویروس کرونا وجود ندارد.

رییس پایگاه انتقال خون جهرم، از عموم مردم مومن و نیک‌اندیش دعوت کرد تا در این پویش نیز، چون مشارکت‌های خیرخواهانه در دیگر عرصه‌های سلامت، سهیم شوند و با نذر خون امید به زندگی را به بیماران نیازمند اهدا کنند.

او از اهداکنندگان خون درخواست کرد: کارت ملی خود را به همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اهدای خون ، نذر خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار