امام جمعه زاهدان:

حلقه مفقوده بین دانشگاه و جامعه را باید شناسایی کرد

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: باید به دنبال شناسایی حلقه مفقوده بین دانشگاه و جامعه باشیم و برای این کار با تمام توان در کنار شما دانشجویان خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جمع اساتید و اعضای هیات‌ علمی دانشگاه‌های منطقه سیستان ضمن تسلیت ایام و با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده از سوی هیات رئیسه دانشگاه زابل اظهار داشت: دانشگاه‌های سیستان ظرفیتی ارزشمند و بر اساس گفته‌های حاضران گنجی مهجور است که باید با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب به دنبال بهره‌وری هر چه بیشتر از این ظرفیت‌ها باشیم.

امام جمعه زاهدان ضمن قدردانی از تلاش‌های مسوولان دانشگاه‌های منطقه سیستان درگذشته و مسوولان و معاونان فعلی تصریح کرد: متاسفانه با وجود ورود دانشگاه‌ها به بخش‌های مختلف در فضای جامعه همچنان محصول مورد انتظار از نتیجه کار دانشگاه‌ها به دست نیامده و ارتباط مناسبی بین دستگاه‌های دولتی و خصوصی با دانشگاه صورت نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی ادامه داد: در این خصوص نیاز است تا آسیب‌شناسی توسط دانشگاهیان صورت گیرد و پس از تحلیل و بررسی دقیق راهکارهایی ارائه شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار