امام جمعه موقت زاهدان:

پیامبر اسلام(ص) مظهر همه نیکی‌ها و الگوی تمام نمای انسانیت است

حجت الاسلام احمد راهداری گفت: پیامبر اسلام(ص)مظهر تمام‌نیکی‌ها و الگوی تمام ‌نمای انسانیت هستند و عمل به سیره و روش آن بزرگوار رمز پیروزی مسلمانان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان اظهارداشت: شخصیت پیامبر اسلام(ص) در جهان بی بدیل و بی نظیر است و ایشان دارای ویژگی‌های ممتاز و برجسته‌ای هستند که از جانب پروردگار متعال به ‌عنوان اشرف مخلوقات عالم و آخرین نبی و حجت خدا انتخاب شدند.

او ادامه داد: عمل به دستورات پیامبر اکرم (ص) و اجرای آموزه‌های قرآن کریم انسان را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می‌کند.

امام‌ جمعه موقت زاهدان با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی( ع) گفت: صلح آن امام همام که برکات زیادی به همراه داشت زمینه ساز قیام امام‌حسین(ع)شد.

او  از عدم دسترسی همه مردم ساکن زاهدان از گاز شهری در مرکز سیستان و بلوچستان ابراز گلایه کرد و خواستار تسریع در روند گازرسانی شد.

حجت‌الاسلام راهداری افزود: در زمینه دسترسی همه مردم سیستان و بلوچستان و زاهدان به گاز شهری فعالیت‌هایی انجام و بخشی نیز در دست اجراست و امیدوارم خداوند به فعالان این بخش قوت دهد اما این‌که در برخی نقاط شهری لوله قرار داده‌شده و گاز تزریق نشده و یا برای علمک کشی به منازل و صنوف اقدامی نشده،این اقدام یک عیب است.

او بیان کرد: در برخی نقاط سه ماه تا یک سال است که لوله گاز جایگذاری شده اما برای تزریق گاز در شبکه اقدامی نشده در استان‌های دیگر قبل از رسیدن گاز به مناطق مسکونی حتی روستاها اول علمک‌ها درب منازل نصب می‌شود سپس کار اتصال گاز شهری به شبکه آن روستا انجام می‌گیرد.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به فرارسیدن فصل سرما تأکید کرد: مسوولان باید با مردم باصداقت سخن بگویند، آنان حاضرند حتی یک زمستان دیگر را نیز در سرما بگذرانند اما مسوولان با آنان صادق باشند.

او  خاطرنشان کرد: نیت همه مسوولان نظام خدمت به مردم است چراکه اگر این نیت را نداشتند نباید مسوولیت قبول می‌کردند
حجت الاسلام راهداری با اشاره به افزایش روند طلاق در جامعه، تصریح کرد: یکی از علل افزایش طلاق در جامعه دور شدن از میراث‌های گران‌بهای رسول‌الله(ص) به‌مثل عفو و گذشت است.

او با اشاره به سفر رییس مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد که این سفر برکات خوبی را به همراه داشته باشد و مردم آن‌ها را لمس کنند.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: کار نظارت مجلس شورای اسلامی حق قانونی این نهاد است و این کار باید به نحوی انجام شود که مسوولان فکر نکنند مجلس به دنبال مچ‌گیری از آن‌هاست بلکه مجلس را پشتیبان و پناهگاه خود بدانند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار