امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

عزت مسلمانان در گرو وحدت بین آنهاست

مولوی عبدالصمد کریم زایی با بیان اینکه دشمنان اسلام از اختلاف بین مسلمانان بهره‌برداری و بدنبال چپاول منابع حیاتی کشورهای اسلامی است گفت: عزت و شکوه مسلمانان در گرو وحدت و انسجام بین آنهاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهارداشت: نفوذ در بین مسلمانان باعث شده که دشمن چهره بدی را از دین اسلام به دنیا نشان دهد و از این رو اختلافات کوچک بین مذاهب اسلامی نباید بزرگ شود که دشمن بتواند از آن برای نفوذ در جوامع اسلامی استفاده کند.

او  با بیان اینکه مسلمانان مانند یک ستون ساختمان چند طبقه است که اگر این ستون مقاوم و قوی نباشد مطمئنا از هم می‌پاشد افزود: در عصری که استکبار جهانی علیه اسلام و سنت‌های پیامبر (ص) بوده بر همه مسلمانان فرض است که اختلافات جزیی را کنار گذاشته و وحدت بین خود را عملی کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: آمریکا و ایادی وابسته آن هیچ وقت دوستدار امت اسلامی نبوده و نیستند بلکه آنها بدنبال تسلط و چپاول منابع حیاتی کشورهای اسلامی هستند.

او  بیان کرد: وقتی اختلاف بین کشورهای اسلامی باشد قدرت مسلمانان از بین میرود و دشمن بر ما مسلط می‌شود.

مولوی کریم زایی همچنین بر توجه بیشتر مسوولان بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و نظارت بیشتر بر توزیع سیلندر گاز در ایرانشهر تاکید کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار