تعیین ضرب الاجل برای شناسنامه دار کردن نانوایان شهرستان اسکو

فرمانداراسکوگفت:تعیین ضرب الاجل برای شناسنامه دار کردن نانوایی‌های سطح شهرستان و نظارت همگانی بهترین الگوی نظارتی برای نانوایان است وافزایش اعتماد عمومی و رضایت مردم در گرو شفافیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رضی منش فرماندار شهرستان اسکو گفت:طرح شناسنامه دار شدن نانوایی‌های شهرستان باید در ظرف یک هفته عملیاتی شود.

اوافزود:این طرح گامی اساسی در زمینه تقویت نظارت عمومی توسط شهروندان خواهد بود.

او گفت:اجرای این طرح میزان سهمیه، نوع نانوایی (یارانه ای، آزادپز)، ساعت شروع و پایان پخت در روز تعطیلی  در برابر دید عموم قرار می‌گیرد تا شاهد شفافیت در عملکرد که از لازمه‌های حقوق شهروندی است باشیم.

فرمانداراسکو بیان کرد:باید برخورد جدی با متخلفین صورت گیرد و نحوه برخورد با نصب بنر در جوار واحد متخلف به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

رضی منش از تشدید نظارت بر توزیع آرد‌های یارانه در شهرستان خبر داد و افزود: در صورت تخلف نانوایی‌ها مجوز فعالیت آن‌ها برای همیشه ابطال خواهد شد،از این پس میزان آرد یارانه‌ای نسبت به عملکرد و رضایت مردم و بازرسان اداره صمت شهرستان بازبینی و متناسب با ساعات کار نانوایان و در قالب طرح‌های تشویقی توزیع خواهد شد.

اوگفت:در حال حاضر مشکل کمبود آرد در شهرستان وجود ندارد، متاسفانه افزایش جمعیت سهند و جمعیت شناور گردشگر در میزان سهمیه لحاظ نشده است و سرانه آرد این شهرستان تناسبی با جمعیت و نیاز شهرستان ندارد، انتظار داریم اداره غله استان با لحاظ شرایط خاص شهرستان اسکو و نرخ رشد جمعیت شهر سهند نسبت به افزایش سهمیه این شهرستان اقدام عاجل نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار