کاهش ۲۰ درصدی تردد ورودی به کلانشهر اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با اعمال محدودیت کرونا در دو روز گذشته، ۲۰ درصد ورودی به کلانشهر اصفهان کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین پورقیصری رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: ۲۰ ایستگاه کنترل ورودی به اصفهان پیش‌بینی شده و نیرو‌های پلیس راه و راهداری برای کنترل تردد‌ها از روز پنجشنبه هفته گذشته در این منطقه فعال شده‌اند.

او بیان کرد: تردد بین شهری در بین شهرستان‌های استان برای ورود به کلانشهر اصفهان نیز کنترل شده و میزان ورودی و خروج از شهر کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه مردم همکاری خوبی در اجرای این محدودیت‌ها داشتند، تصریح کرد: کنترل ورود و خروج‌ها تا صبح روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و رانندگان در این خصوص همکاری کنند.

او یادآور شد: ایجاد محدودیت و کنترل و ورود و خروج به کلانشهر‌های کشور در کاهش ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری نقش مهمی خواهد داشت.

بر اساس ابلاغیه ستاد کرونا در پنج کلانشهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که میزان شیوع کرونا بالاست به مدت سه روز منع عبور و مرور و محدودیت رفت و آمد اعمال شده است.

اعمال محدودیت ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی به استان از طریق ایجاد ایستگاه‌های ایست بازرسی در پنچ پلیس راه استان شامل اصفهان - تهران (شاهین شهر)، اصفهان - نایین (سگزی)، اصفهان - شهرکرد (فولادشهر) اصفهان- الیگودرز (دامنه) و اصفهان -شیراز (مبارکه) انجام می‌شود.

مجری اعمال محدودیت سفر‌ها از مبدا یا به مقصد پنج کلانشهر نیروی انتظامی است و این محدودیت‌ها فقط مربوط به سفر‌های بین شهری می‌شود.

استان اصفهان با بحران شیوع کرونا مواجه است و ۲۰ شهرستان با وضعیت قرمز و چهار شهرستان با وضعیت نارنجی و هیچ شهرستانی با وضعیت سفید یا زرد قرار ندارد، سفر‌ها تشدیدکننده این بیماری مسری است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.