پرداخت اقساطی جریمه‌های رانندگی بیش از یک میلیون تومان

جریمه‌های رانندگی بیش از یک میلیون تومان به مناسبت هفته نیروی انتظامی تقسیط می‌شوند.

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهور مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: دستور العمل اجرای طرح تقسیط برای همه جرایم رانندگی هنوز اعلام نشده است، اما مالکان وسایل نقلیه موتور سیکلت و خودور‌های سبک و سنگین که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند می‌توانند این جریمه‌ها را تقسیطی پرداخت کنند.

او افزود: برابر قانون خودرو‌هایی که بیشتر از یک میلیون تومان جرایم رانندگی دارند توقیف و به پارکنیگ باید هدایت شوند، اما مالکان این وسایل می‌توانند با مراجعه به پلیس راهور شهرستان‌ها و درخواست ، از تقسیط این جرایم بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ باقری در خصوص شرایط برخورداری مالکان خودر‌هایی که اکنون به دلیل جریمه‌های بالای یک میلیون تومان توقیف هستند، گفت: مالکان خودرو‌ها مدارک هویتی خود و مالکیتی خودرو را به ستاد ترخیص که در پشت قبض پارکینگ درج شده ارایه می‌کنند تا فرایند تقسیط و ترخیص وسیله نقلیه انجام شود.

سرهنگ باقری ادامه داد: مالکان خودرو‌هایی که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند، اما هنوز توقیف نشدند نیز می‌توانند به سایت پلیس راهور مراجعه و در قسمت استعلام جرائم راهنمایی و رانندگی، گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

او در خصوص نحوه فعالیت مراکز شماره گذاری و تغییر پلاک خودرو در مازندران نیز گفت: با توجه به شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام مردم، نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک در مرکز استان از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و از دهم آبان نیز در همه مراکز تعویض پلاک شهرستان ها نوبت دهی اینترنتی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار