نایب رئیس مجلس:

احداث هتل پنج ستاره در اردبیل مورد حمایت کامل نمایندگان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تسریع در اجرای هتل در شورابیل، این طرح مورد حمایت کامل نمایندگان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از محل اجرای هتل پنج‌ستاره اردبیل گفت: متاسفانه در اطراف شورابیل چندین پروژه به بهانه‌های مختلف یا اختلاف با شهرداری نیمه‌کاره رها شده و چهره نامناسبی را به منطقه تحمیل کرده است که باید از این امر جلوگیری شود.

او از حمایت از احداث هتل پنج‌ستاره در شورابیل خبر داد و بیان کرد: انتظار ما این است که هتل پنج‌ستاره شورابیل سریعا عملیاتی شود که در صورت تسریع در اجرا مورد حمایت کامل نمایندگان و مسئولان استان خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به این ظرفیت‌ها باید زیرساخت‌هایی فراهم شود تا بتوانیم زمینه برای توسعه استان با استفاده از این ظرفیت‌ها را فراهم آوریم.

نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: رویکرد اداره کل میراث‌فرهنگی، حمایت از تمامی سرمایه‌گذاران به‌ویژه در پروژه‌های پیشران است و این اداره‌کل در راستای رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال موافقت اصولی برای پروژه‌های گردشگری را در کمترین زمان ممکن صادر می‌کند.

او افزود: با توجه به وضعیت پروژه هتل پنج‌ستاره پیش‌بینی ما این است که در هفته‌های آتی و با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، عملیات اجرایی این پروژه به‌صورت رسمی آغاز شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.