منتخب: عزیزی انرژی خوبی در فدراسیون تنیس دارد/ موافق برگزاری لیگ هستم

بازیکن تیم تنیس ولسرویسز درباره شرایط این روز‌های تنیس ایران توضیحاتی را مطرح کرد.

اصلان منتخب بازیکن تیم قهرمان ولسرویسز در جام حذفی تنیس در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی این تیم گفت: خیلی خوشحالم که تیم ما توانست با حضور بهترین بازیکنان ایران به عنوان قهرمانی برسد. وقفه‌ای ۷ ماهه در برگزاری مسابقات پیش آمد و این اتفاق ما را وادار کرد تا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای دائما به فکر تمرین باشیم تا از شرایط آرمانی دور نمانیم.

او ادامه داد: در این ۷ ماه تمام تلاش خودم را کردم تا تمرینات را با جدیت ادامه دهم و به تهران سفر کردم تا مانند هم تیمی هایم (سینا مقیمی و سهیل محسنی) خودم را برای مسابقات آماده نگه دارم. البته بازی کردن در مسابقات آدینه هم به کمک ما آمد تا از شرایط تنیس فاصله نگیریم. کرونا به کمک ما آمد تا روی نواقص خود کار کنیم.

او درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: برگزاری لیگ بسیار خوب است و از این قضیه استقبال می‌کنم.

عزیزی انرژی خوبی در تنیس دارد

منتخب درباره حضور عزیزی در راس فدراسیون تنیس اظهار کرد: حضور عزیزی را مثبت ارزیابی می‌کنم، چون انرژی خوبی از او در تنیس دیدم. تمام کردن مسابقات تنیس در دهکده چهار باغ توسط او اتفاق خوبی بود. محل برگزاری واقعا حرفه‌ای بود و کیفیت بازیکنان به بهتر کردن سطح مسابقات کمک شایانی کرد. شروع جام حذفی اتفاق خوبی بود تا مسابقات را به طور مستمر دنبال کنیم. قطعا برگزاری مسابقات در ساخت عیار بازیکن به او کمک شایانی خواهد کرد.

آینده تنیس ایران مثبت است

او ادامه داد: آینده تنیس ایران را مثبت ارزیابی می‌کنم، چون بازیکنان جوانی مانند سینا مقیمی و کسری رحمانی می‌توانند به این رشته کمک کنند. البته حضور نسل باتجربه مانند اشکان شکوفی، انوشا شاهقلی، امید سوری هم در ارتقای این استعداد‌ها موثر خواهد بود. تجربه در تنیس حرف اول را می‌زند و تنیسور‌های باتجربه مانند جکوویچ، فدرر و ... همچنان جولان می‌دهند و از این حیث تنیس ایران از مزیت خوبی برخوردار است. فدراسیون می‌تواند از این بازیکنان استفاده لازم را ببرد.

منتخب درباره وضعیت مالی بازیکنان در تنیس بیان کرد: مسابقات آزاد به صورت تیمی است که می‌تواند برای درآمد زایی کمک خوبی به بازیکنان کند. پیش از شروع مسابقات با حامی مالی تیمی می‌توان بر سر پولی به توافق رسید و با کسب جایگاه پاداش دریافت می‌کنیم. اگر این اتفاق مستمر باشد منبع درآمد و انگیزه خوبی برای بازیکنان خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار