عزیزی: بودجه فدراسیون تنیس ۶۰ میلیون تومان است

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان درباره مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مجمع سالیانه این فدراسیون  بیان کرد: چهار ماهی است که ریاست مجمع را برعهده گرفته ام و باید حسابرسی‌ها  به سمع و نظر وزارت ورزش و جوانان رسید. مسابقات نیمه کاره جام حذفی تنیس را که به واسطه ویروس کرونا متوقف شده بود را به اتمام رساندیم.

او درباره سقوط تنیس ایران به رده چهارم آسیا بیان کرد: اکثر افرادی که در ایران تنیس بازی می‌کنند، به شکل تفریحی آن را دنبال می‌کنند. باید به ۲ شکل نرم افزاری و سخت افزاری برنامه ریزی‌های خود را انجام دهیم.

او افزود: فدراسیون فاقد هرگونه زمین تمرینی است. قبلا فدراسیون تنیس زمین آکادمی استقلال را در اختیار داشت اما این زمین اکنون به بخش خصوصی واگذار شده است.  این اتفاق به زمان ریاست من مربوط نمی‌شود. تمام تلاش من بر این است تا زمینی را برای تنیس فراهم کنم. با وزیر ورزش و شرکت توسعه و تجهیز ۲ جلسه برگزار کرده ایم تا درباره دریافت بخشی از این زمین به توافق برسیم.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: کمترین کمک را از کمیته ملی المپیک می‌گیریم که حدود ۶۰ میلیون تومان می‌شود. این پول شامل کارمندان نمی‌شود و در ورزش قهرمانی این پول به ما داده می‌شود. مذاکراتی انجام شده است تا این اعتبارات افزایش پیدا کند. وزارت ورزش و جوانان افزایش ۱۰۰ درصدی در اعتباراتمان داشت و بودجه ما حدود ۳ میلیارد شد. اما در کمیته ملی المپیک این رقم تغییر نکرده است و شاید نگاه آن‌ها به فدراسیون‌های مدال آور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار