قالیباف:

روز چهارشنبه گرانی‌ها را با حضور وزیر صمت بررسی می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی گرانی‌ها و کنترل بازار در جلسه روز چهارشنبه این هفته مجلس خبر داد.

روز چهارشنبه گرانی‌ها را با حضور وزیر صمت بررسی می‌کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۷ مهر) مجلس گفت: دو هفته است که در حوز‌های انتخابیه از مردم نقد و ناسزا می‌شنویم، اقتدار مجلس کجا رفته است؟ کسی پاسخگوی وضع کشور نیست و ما نمایندگان نمی‌توانیم حداقل از رئیس جمهور سوال کنیم. متاسفانه هیئت رئیسه مجلس به وظیفه‌اش عمل نمی‌کند چرا طرح سوال را اعلام وصول نمی‌کنید.

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: برخی معاندان و مخالفان می‌گویند عنوان انقلاب را از مجلس بردارید. ما معتقدیم باید مباحث غیر مهم را از دستور کار خارج کنیم و موضوع خودرو و ارز را وارد دستور کنیم و تصمیمی درست در این زمینه بگیریم. امروز باید به نیاز مبرم مردم که بحث خودرو، خوراک دام و ارز است بپردازیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: دستور جلسه باید از کمیسیون‌ها بیاید این موارد که اعاده شده از شورای نگهبان است و مواردی است که برخی از مردم منتظر آن هستند.

وی افزود: حرف حقی است که ما باید به اولویت‌های مردم توجه کنیم، طرح سبد کالا در کمیسیون در حال رسیدگی است و دوستان باید تلاش کنند. در مورد گرانی و کنترل بازار هم روز چهارشنبه با حضور وزیر صمت این موضوع در دستور کار مجلس قرار دارد.

قالیباف بیان کرد: امشب هم جلسه‌ای با حضور روسای اقتصادی، بودجه، صنایع و کشاورزی با حضور من، وزرای ذی‌ربط و رئیس بانک مرکزی درباره ارز و نهاده‌های کشاوری برگزار می‌شود. قطعا مجلس از وظیفه قانونی خود در حوزه نظارتی کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
چه انتظاری از این مجلس داشتیم وچی شد واقعا چکار کردید چه پیشنهاد ی در باره رشد اقتصادر از مجلس بیرون آمد وحتی یک وزیر را هم استیضاح نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
پدر مردم رو درآورید بس کنید دیگه لااقل اگر به روز جزا اعتقاد ندارید کمی وجدا داشته باشید چرا یکسره حرف میزنید و شعار میدهید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
آخی . تا 4 شنبه چیکار میکنی عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا سفیدی
۱۶:۱۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
شما بیایید بررسی کنید و کاری انجام بدهید آنقدر گشایش بر ما مستولی میشود که دیگر هیچ گشاینده ای نمیتواند این گشایش را به جای برساند کمی هم عمل کنید دیگه بررسی و کمیسیون و خاله بازی و ادابازی بسه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۵:۵۳ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
خسته نباشید واقعا"!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا زندی
۱۴:۴۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
خواهش میکنم بررسی نکنید خیلی زحمتتون میشه اخه!!!!پاک شرمنده میشیم دیگه بیشتر از این برای رفاه مردم زحمت نکشید
آخرین اخبار