طعنه ترامپ به هریس: حدس می‌زنم او در گوشه‌ای خود را قرنطینه کرده است

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی با اشاره به ابتلای برخی از اعضای ستاد انتخاباتی رقیبش به کرونا، با لحنی تمسخرآمیز برای معاون او آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته پس از آنکه آزمایش کرونای دو تن از اعضای ستاد انتخاباتی جو بایدن، مثبت اعلام شد، در سخنرانی خود در ایالت ویسکانسین، در اطهاراتی طعنه‌آمیز برای کاملا هریس، معاون بایدن آرزوی سلامتی کرد.

پس از اعلام ابتلای تعدادی از اعضای ستاد انتخاباتی جو بایدن به ویروس کرونا، معاون او نیز در اقدامی پیشگیرانه، به طور موقت سفر‌های تبلیغاتی‌اش را متوقف کرد. این اقدام هریس تبدیل به دستمایه‌ای برای ترامپ شد تا آنجا که او روز شنبه هنگام سخنرانی در حضور جمعی از هوادارنش در ویسکانسین، با اشاره به ابتلای تعدادی از اعضای ستاد بایدن رقیب دموکراتش، با لحنی تمسخرآمیز و به طعنه برای هریس آرزوی سلامت کرد.


بیشتر بخوانید


ترامپ که پیشتر هم بارها هریس را هدف انتقادات خود قرار داده بود، گفت: من امیدوارم که او وضع خوبی داشته باشد، زیرا تعدادی از هم‌گروهی‌هایش به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند، همه ما برای او آرزوی بهترین‌ها را داریم، بله ما برای او آرزوی بهبودی داریم و امیدواریم که خوب کار کند. اما من حدس می‌زنم که او در گوشه‌ای خود را قرنطینه کرده باشد.

مدیر ستاد تبلیغاتی بایدن، روز گذشته در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه هیچ یک از افراد مبتلا در تماس نزدیک با بایدن و معاونش نبوده‌اند؛ از ادامه مبارزات انتخاباتی هریس  از روز دوشنبه و سفرش به فلوریدا خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار