امام جمعه اهل سنت فهرج:

باید بر روی قیمت ها نظارت بیشتری شود

عبیدالله شهیکی گفت: مسئله گرانی و اقتصاد واقعا تکان دهنده است و مردم در تنگنا هستند و باید بر روی قیمت‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج در صبحگاه نیروی انتظامی که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان فهرج برگزار شد، گفت: دشمن با تحریم اقتصادی به دنبال دلسرد کردن مردم است اما هرگز به اهدافش نخواهد رسید.

 او افزود: پلیس و نیروی انتظامی حافظ مرز‌ها و ارزش‌ها است و مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند و در مقابل همه توطئه‌های دشمن ایستادگی می کنند.

 امام جمعه فهرج در ادامه گفت: دشمن به دنبال تحقیر و کوچک کردن ملت بزرگ ما است و هرگز به اهداف شومش نخواهد رسید.

همچنین در این مراسم عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت فهرج گفت: ما برای امنیت کشورمان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده ایم و باید قدردان این امنیت باشیم و در هر لباسی که خدمت می‌کنیم باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

امام جمعه اهل سنت فهرج با اشاره به اینکه دشمن به دنبال توطئه است، اظهارداشت: دشمن از طریق فضای مجازی و حقیقی به دنبال توطئه علیه مردم ایران است.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت:دشمن را باید بشناسیم و اکنون دشمن از طریق اقتصاد وارد می‌شود و باید اتحاد بین مردم و مسئولان بیشتر باشد تا دشمن به اهداف خودش نرسد.

عبیدالله شهیکی از مسئولان شورای تامین این شهرستان خواست زنگی را در مدارس به عنوان دشمن شناسی به صدا در آورند، شبکه‌های دشمن برروی ذهن و فکر فرزندان ما کار می‌کنند ، فضای مجازی باید کنترل شود و دارای محدودیت خاص باشد تا دشمن نتواند به اهدافش برسد.

او با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: هرکس در آمریکا انتخاب شود چه ترامپ باشد چه غیر ترامپ، هدف آن‌ها این است که اسلام را ازبین ببرند و دولت مردان آمریکا دشمن اسلام و دشمن مردم هستند.

عبیدالله شهیکی همچنین از شورای تامین این شهرستان خواست بر وضعیت گرانی نظارت بیشتری کند، مسئله گرانی و اقتصاد واقعا تکان دهنده است و مردم در تنگنا هستند و زندگی بر آن‌ها سخت شده است و باید بر روی قیمت‌ها نظارت بیشتری صورت گیرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید شهمرادی و شهید رئیسی و نیرو‌های نمونه نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار