کشف لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد ریال در زنجان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف یک انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اسماعیل زاده سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان درباره این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار لوازم خانگی در زنجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به صورت گسترده تحقیقات لازم در این زمینه را آغاز کرده و موفق به شناسایی محل دپو کالا‌های احتکار شدند.
 
اسماعیل زاده ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضائی افزود: مأموران در بازرسی از این انبار ۷۰۰ قلم انواع لوازم خانگی شامل چرخ گوشت، جاروبرقی، لوازم آبمیوه گیری، چای ساز، تنور برقی، زودپزبرقی، مخلوط کن-توستر و سایر لوازم خانگی را کشف کردند.
 
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را حدود ۴ میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

او ضمن اشاره به تلاش مستمر پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبار‌های قاچاق و احتکار شده، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.