آغاز عملیات آماده سازی زمین چمن سربیشه

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش عملیات آماده سازی و زیر سازی زمین برای نصب چمن مصنوعی شهرستان سربیشه آغاز می‌شود.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: احداث و تکمیل زمین چمن مصنوعی سربیشه به صورت مشارکتی با اعتبار قریب ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

او از افتتاح رسمی طرح کوچ در مدارس استان در طی این هفته خبر داد و افزود: برگزاری ورزش کارکنان بصورت هماهنگ، برگزاری مسابقه اطلاعات عمومی در زمینه تربیت بدنی در کانال شاد ویژه دانش آموزان، همکاران و اولیاء و ارسال فایل‌های آموزشی برای اجرای ورزش در منزل به منظور تحکیم ورزش در خانواده و سبک زندگی سالم و پرنشاط از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


واقعی با اشاره به پیگیری روند آماده سازی فضا برای راه اندازی کلاس درس تربیت بدنی بیان کرد: در طول این هفته چهارمین مدرسه تخصصی تربیت بدنی استان در شهرستان طبس افتتاح می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش برگزاری چالش‌های ورزشی ویژه دانش آموزان را یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده در طول هفته تربیت بدنی و سلامت برشمرد و ادامه داد: همچنین در طول این هفته دوره آموزشی ۱۶ ساعته باهدف توانمند سازی حرفه‌ای معلمان، با موضوع آشنایی با نحوه ارزیابی، غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه کنترل وزن و چاقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار