فوت ۲۶ بیمار کرونایی در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی از فوت ۲۶ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جوادآقازاده  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۲۶ نفری تعداد فوت‌شدگان بر اثر بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تعداد کل فوت‌شدگان در استان به هزار و ۳۷۳ نفر رسیده که روند افزایشی آنان بسیار خطرناک است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد بستری‌ها و فوتی‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، شاهد فوت ۲۶ نفر دیگر بر اثر این بیماری در استان بودیم.

آقازاده  با اظهار تاسف از تلفات بالای ناشی از کرونا در استان در هفته‌های اخیر افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۳۰ نفر نیز به خاطر ابتلا به بیماری حاد تنفسی در مراکز درمانی آذربایجان‌غربی بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: طبق آخرین آمار، تعداد بستری‌های ناشی از ابتلا به بیماری حاد تنفسی در آذربایجان‌غربی به هزار و ۲۳۸ نفر رسیده که از این تعداد ۷۳۰ نفر مشکوک و ۵۰۸ نفر مبتلا به کرونا هستند.

آقازاده بیان کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۲۷ نفر است که از این تعداد، ۶۸ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.