کرونا را جدی بگیرید/ آژیر‌ خطر مرگ در گناباد به صدا درآمد

آژیر قرمز کرونا امروز رسما در گناباد به صدا درآمد و این به دلیل این است که مردم هشدار‌ها را جدی نمی‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، روز‌های ابتدایی اسفندماه سال گذشته بود که شهردار گناباد اعلام کرد ۲۰ جایگاه برای فوتی‌های کرونا آماده کرده است که مردم باور نمی‌کردند در گناباد این تعداد فوتی داشته باشیم.

در نزدیک ایام عید نوروز، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز خبر از روز‌های سخت برای مردم گناباد داد، اما باز هم این‌ها جدی گرفته نشد، البته تا حدودی موفق بودیم و روز‌هایی بدون فوتی یا بستری داشتیم.

این روز‌ها با موج سوم کرونا، گناباد هم وارد فاز جدیدی از این ویروس شده تا جایی که بجای ۲۰ فوتی پیش بینی شده به بیش از ۹۰ نفر فوتی رسیده‌ایم و تست مثبت دو هزار  و ۵۰۰ نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی گناباد ثبت شده است.

مدافعان سلامت همچنان در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند و ۲۰۰ نفر از کادر بهداشتی گناباد نیز به کرونا مبتلا شده‌اند، اما باز هم عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله اجتماعی سبب شده تا اکنون این شهرستان به وضعیت هشدار و آژیر قرمز برسد.

در گناباد به ۶ فوتی در یک شبانه روز گذشته رسیده‌ایم و اگر باز هم رعایت نکنیم معلوم نیست چه تعداد فوتی خواهیم داد، پیش‌بینی‌ها می‌گوید اگر از همین امروز صد درصد هم رعایت کنیم تا ۱۵ روز آینده در همین وضعیت خواهیم بود.
 
منبع: تسنیم

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.